Het ISO (Interstedelijk Studenten Overleg)  is op zoek naar bestuursleden voor het jaar 2011 – 2012

Heb je zin om een jaar iets anders te doen dan colleges volgen? Lijkt het je leuk om een jaar te discussiëren met het ministerie van Onderwijs, Tweede Kamerleden, de universiteits- en
hogeschoolbestuurders en andere organisaties? Wil je de belangen van de Nederlandse student op het hoogste niveau behartigen? En wil je daarnaast veel organisatorische en communicatieve vaardigheden opdoen? Kortom, heb je zin in een fantastisch jaar, waarvoor je ook nog een uitstekende vergoeding krijgt (ruim €1600,- p/m)? Solliciteer dan voor een bestuursfunctie bij het ISO!

Zie dit filmpje voor een korte impressie van een ISO bestuursjaar. Het ISO is de grootste landelijke studentenorganisatie en behartigt de belangen van bijna een half miljoen studenten uit het hoger onderwijs. Ons kantoor zit in Utrecht, maar als ISO-bestuurder ben je ook regelmatig in Den Haag in de Tweede Kamer of op het ministerie van Onderwijs Cultuur en Wetenschap te vinden.

Geïnteresseerd? Vraag dan nu een informatiepakket aan door een mailtje te sturen naar secretariaat@iso.nl of bel ons voor een vrijblijvend informatiegesprek, 030-230 26 66.

Solliciteren kan tot 20 maart 2011, door een email te sturen naar sollicitatie@iso.nl met daarbij een motivatiebrief en CV.