Doe de quiz en win een gepersonaliseerde tekening van jouw favoriete Utrechtse plek

In samenwerking met kunstwinkel Catch Projecten geeft DUB speciaal voor het themamagazine Student en Stad een gepersonaliseerde tekening weg van de bekende Utrechtse kunstenaar Charles van den Broek. Van den Broek studeerde Geschiedenis in Utrecht en werkt al jaren als tekenaar, striptekenaar en schrijver. Hij verwierf in de studentenwereld bekendheid door zijn gepersonaliseerde tekeningen waarin onder andere (studenten)huis, huisdier, hobby’s en helden worden verwerkt. Catch Projecten biedt dit soort unieke tekeningen aan als cadeau-idee, bijvoorbeeld voor een afstuderen, verjaardag of pensioen.

Speciaal vanwege het 50-jarig bestaan van het Ublad en het themamagazine over Student en Stad, geeft DUB een gepersonaliseerde tekening weg van Charles van den Broek ter waarde van 280 euro. Een uniek cadeau voor jezelf of voor een ander. Wil jij winnen? Laat dan zien dat jij een echte Utrecht-kenner bent door onderstaande quiz in te vullen en motiveer waarom je een tekening van Charles van den Broek zou willen winnen. Inzenders maken kans op een gepersonaliseerd kunstwerk. Meedoen kan tot en met zaterdag 9 november.

Meer informatie over het cadeau doen van een gepersonaliseerde tekening van Charles van den Broek of een ander uniek (Utrecht-)werk van onder andere  Jurjen Bertens, Hannie Rieuwerts of Fedor van Rossem, vind je op www.catch-online.nl

Deze prijsvraag staat in het magazine StudentEnStad dat DUB in september 2019 publiceerde. Met dat magazine viert DUB vijftig jaar onafhankelijke universiteitsjournalistiek in Utrecht. Het thema is de verhouding tussen de Utrechtse studenten, de stad Utrecht en de Utrechters. Klik hier voor alle verhalen uit het magazine en enkele extra verhalen.