Maak kans op een diversiteitsspel, boek of workshop!

Netwerk Caleidoscopia bestaat uit vijf vrouwen die werkzaam zijn in het hoger onderwijs, supervisie, coaching en opleiding, het welzijnswerk, de LHTBI-beweging en andere maatschappelijke organisaties.

Het Netwerk richt zich op iedereen die met diversiteit aan de slag wil. Bijvoorbeeld professionals zoals: docenten, supervisoren, coaches, (human resource-)managers, hulpverleners, projectbegeleiders, werkers in de (geestelijke) gezondheidszorg. Dit kunnen ook studenten zijn die met dit onderwerp aan de slag willen binnen de studentenvereniging of het studentenhuis. Het diversiteitsspel, handboek en de workshop bieden mogelijkheden bij het bewuster omgaan met diversiteit.

Caleidoscopia: een diversiteitsspel
Dit is een spel met kaarten waarop acht dimensies van diversiteit in negen talen benoemd zijn. Het spel is ontwikkeld en geproduceerd door het Netwerk Caleidoscopia. Het doel van dit spel is mensen met elkaar aan de praat te brengen. Over zichzelf, hun geschiedenis, het heden en de toekomst. Hierdoor krijgen ze meer begrip en respect voor elkaar.

Handboek Caleidoscopia: Spelen met diversiteit
Het handboek Caleidoscopia, Spelen met Diversiteit: Theorie, Praktijk en Ervaring is bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met diversiteit en de invloed daarvan op zijn eigen positie, die van de mensen met wie ze werken én samenwerken. Het boek kan ook gebruikt worden als een hulpmiddel bij de Caleidoscopiakaarten.

Workshop op maat
Netwerk Caleidoscopia organiseert workshops afgestemd op de doelgroep en de vraag, waarbij het diversiteitsspel als middel wordt ingezet.

Winnen
Omdat deze maand ons themamagazine Diversiteit er is, mogen we voor deze speciale gelegenheid 3x een Caleidoscopia-prijs weggeven:

1x het Diversiteitsspel met een beknopte handleiding
1x het handboek ‘Caleidoscopia. Spelen met Diversiteit. Theorie, Praktijk en Ervaring’
1x een Workshop afgestemd op de vraag en de doelgroep. De workshop zal in overleg met de winnaars plaatsvinden.

Meedoen kan door vóór 15 april 2018 een mail te sturen naar dubprijsvraag@uu.nl
Laat ons weten waarom jij één van deze drie prijzen wilt winnen. Als je de workshop wilt winnen, laat ons dan ook weten welke vraag- of probleemstelling je wilt aanpakken én met wie je hiermee aan de slag wilt. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.

Tags: winactie