Volg ons op Social Media en krijg een dopper of powerbank

Je vindt DUB op Instagram, Facebook, Twitter én LinkedIn. We houden je hier op de hoogte met actueel nieuws, blogs, opinies en achtergronden van de universitaire gemeenschap.

Gratis DUB-dopper voor nieuwe volgers
Het is heel simpel: volg ons op Instagram en/of Facebook, je bent vanaf dan altijd op de hoogte van het laatste studentennieuws én ontvangt een unieke DUB-Dopper of Powerbank. Let op: dit geldt alleen voor nieuwe volgers. Stuur ons uiterlijk 3 september een mail met hierin de link van het account waarmee je ons volgt, en ontvang in de eerste week van september een afhaalbewijs waarmee je in het eerste kwartaal van het collegejaar de DUB-dopper of Powerbank mag komen ophalen bij de DUBredactie in het Utrecht Science Park.