Win het boek Concept M van alumnus Aafke Romeijn

Het idee voor het boek komt grotendeels uit een droom, legt UU-alumnus Aafke Romeijn uit in een interview met DUB. In het boek laat ze een terroristische groepering samenkomen in het studentencomplex aan de Cambridgelaan.

Concept M
Concept M speelt zich af in het jaar 2020, in een alternatieve realiteit. Hava, een vijfentwintigjarige Utrechtse vrouw, lijdt zoals veel anderen aan de mysterieuze ziekte 'kleurloosheid'. De ziekte is wereldwijd verspreid. In Nederland is er nog maar één politieke partij en de gezondheidszorg is genationaliseerd. De medicatie om kleurloosheid te bestrijden is onbetaalbaar en de overheid kan de kosten nauwelijks nog dragen. Hava raakt bevriend met een terroristische groep studenten die denken dat de kleurlozen binnen een paar jaar in de meerderheid zijn.

Winnen
DUB mag drie exemplaren weggeven van de roman Concept M. Mail om kans te maken vóór 20 mei je naam en telefoonnummer naar dubprijsvraag@uu.nl. Winnaars ontvangen uiterlijk 21 mei persoonlijk bericht.

Tags: winactie