Win kaarten voor circus BIANCO!

Van 5 t/m 28 september staat de unieke circusshow BIANCO in de Botanische Tuinen. DUB geeft 3x2 kaarten weg voor de voorstelling op 5 september!

BIANCO is in niets te vergelijken met een traditioneel circus. De show presenteert een mix van sensationele acrobatiekacts, moderne dans, experimenteel theater, festival en concert, onder begeleiding van een live band. In de gigantische tent die speciaal voor de show neerstrijkt in de Botanische Tuinen kunnen bezoekers vrij rondlopen tijdens de 2 uur durende show. Zo'n circus heb je nog nooit meegemaakt!

Wil jij bij dit unieke spektakel zijn op 5 september? DUB geeft 3x2 kaarten weg, dus mail gauw je gegevens naar DUBprijsvraag@uu.nl. Winnaars krijgen op 3 september bericht.

Als je op een van de andere dagen naar BIANCO wilt gaan, betaal je als student het studententarief: op donderdag, vrijdag en zaterdag € 25,00, op overige dagen € 20,00. Kaarten kun je hier krijgen. Vanaf 30 minuten voor elke voorstelling kun je ook proberen als student een last-minute kaartje te bemachtigen voor € 15,00.