Win kaarten voor De Wonderbaarlijke Wereld van Boudewijn Buch

De Wonderbaarlijke Wereld van Boudewijn Büch gaat over onze afhankelijkheid van verhalen en toont ons een gevoelige man die uit angst voor het ‘echte leven’ verstrikt raakte in zijn eigen verzinsels.

Omschrijving
Zeventien jaar na zijn dood keert de spraakmakende schrijver en tv-presentator Boudewijn Büch terug naar zijn voormalige middelbare school: het Bonaventuracollege in Leiden. Op bevlogen wijze vertelt hij over zijn ‘helse’ schooltijd, zijn schrijverschap, zijn onstilbare verzameldrift, zijn vele reizen en zijn liefde voor kunst, literatuur en popmuziek. Büchs leven is een aaneenschakeling van onvoorstelbare verhalen, die vaak te mooi lijken om waar te zijn.

Winnen
DUB mag 2 kaarten weggeven voor de voorstelling op 17 oktober in Stadsschouwburg Utrecht. Mail, om kans te maken op twee kaarten, uiterlijk 14 oktober je naam en telefoonnumer én de naam en het telefoonnummer van diegene met wie je wilt gaan naar dubprijsvraag@uu.nl  Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.

Coronamaatregelen
Lees hier meer over de coronamaatregelen tijdens je bezoek aan de Stadsschouwburg Utrecht.