Win kaarten voor The Future is Now #10 in Stadsschouwburg Utrecht

Foto: Stadsschouwburg Utrecht

In vorige edities van The future is now was er cabaret in de kantoortuin, kleinkunst in de laad- en losruimte en speelde een band in de artiestenfoyer. Waar de artiesten deze editie spelen wordt geheimgehouden tot de dag zelf. Tijdens deze theatrale tour maak je dus niet alleen kennis met talentvolle nieuwkomers, maar ook met locaties in de schouwburg waar je als bezoeker nooit komt.

Winnen
DUB mag 2 x 2 kaarten weggeven voor de voorstelling van zondag 19 september (aanvang 20.15 uur) in Stadsschouwburg Utrecht. Mail, om kans te maken op twee kaarten, uiterlijk 15 september je naam en telefoonnummer naar dubprijsvraag@uu.nl. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.

Coronamaatregelen
Bezoekers zijn van harte welkom op vertoon van een plaatsbewijs én coronatoegangsbewijs in de vorm van een QR-code (geprint of op je mobiele telefoon). Wat een geldige QR-code is, kun je lezen op de site van Stadsschouwburg Utrecht.

Studentenactie
Niet gewonnen? Als een voorstelling niet is uitverkocht, kun je als student vanaf 12.00 uur diezelfde dag voor 10 euro een kaartje kopen, op vertoon van je bewijs van inschrijving en een geldige collegekaart (met pasfoto én studiejaar). Meer weten, klik hier als je hier.