Win kaarten voor het CampusDoc Film Festival in Utrecht

Het festival komt voort uit de minor CampusDoc van de School voor Journalistiek Utrecht waarin documentaires gemaakt zijn. Acht jaar geleden begon het festival als kleinschalige filmvertoning om de producties van de minor een toneel te bieden. Inmiddels is het festival uitgegroeid tot een tweedaags evenement in het Louis Hartlooper Complex met zo’n 35 films gemaakt door studenten die onder leiding van een professional de documentaires hebben gemaakt.

Bekijk het overzicht met de 35 deelnemende documentaires.

Winnen
DUB mag twee vrijkaarten weggeven. Met deze vrijkaart kunnen de winnaars drie documentaires naar keuze bezoeken. Mail om kans te maken op twee tickets voor 15 juni je naam en telefoonnummer naar dubprijsvraag@uu.nl. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.