Win kaarten voor Nederlands Studenten Jazz Orkest

Het Nederlands Studenten Jazz Orkest (NSJO) speelt op vrijdag 18 december in jazzclub Cloud Nine in TivoliVredenburg. DUB geeft 2x2 kaarten weg.

Met Beats in Transition gaat het NSJO dit jaar voor de vierde keer op tournee. De band gaat het hele land door met een show draaiende om de combinatie van beats en grooves van elektronische muziek met een 30-koppig jazzorkest. Gedurende de show komen elementen van de jazz-, soul- en funkmuziek samen met de feel van hedendaagse trance en popmuziek.

Zangeres Berenice van Leer zal het NSJO vergezellen op de tournee. Zij is onder meer bekend als zangeres van de live bands van Kraak & Smaak en de Wicked Jazz Sounds. Daarnaast komt Nils Davidse, bekend van de Handsome Poets, het orkest versterken met zijn toetsen en synthesizers. Tot slot zal de band onder leiding komen te staan van Bert Pfeiffer, trombonist en bandleider die al zijn hele leven in de jazz en bigband wereld werkt en bij onder andere het Glenn Miller Orchestra en het Metropole Orkest speelde.

De kick-off van de tournee is op 18 december in TivoliVredenburg. DUB mag 2x2 kaarten weggeven voor deze avond. Wil jij erbij zijn? Mail dan voor 15 december naar DUBprijsvraag@uu.nl. Meer informatie over de tournee vind je hier.

Tags: winactie