Winnen: een boek van Merijn Soeters of Leonie ter Veld

Tien jaar langs het water
Roeiliefhebbers kunnen hun hart ophalen in het boek Tien jaar langs het water. De mooie maar ook zware momenten van roeiers heeft auteur en roeifotograaf Merijn Soeters weten vast te leggen op beeld. Ook Utrechtse roeiers van de De Utrechtsche Studenten Roeiverenigingen Orca en Triton komen veelvuldig voorbij in het boek, zoals ook te lezen is in deze boekrecensie.

Wat een studentje nog meer eet
Geen idee wat je vanavond weer op tafel moet zetten? In Wat een studentje nog meer eet van Leonie ter Veld kun je de nodige inspiratie vinden. Bij ieder recept gebruikt Ter Veld  symbolen om informatie te geven over onder meer de prijs en duur van de bereiding. In de boekrescensie kun je  meer informatie vinden over het boek.

Winnen
Een van deze boeken winnen? Mail voor 12 juli je naam, telefoonnummer en adres naar dubprijsvraag@uu.nl

Tags: winactie