Met spoed gezocht: een incidentmanager voor ict-storingen

Als de computers naar behoren functioneren mag de incidentmanager best een sigaretje roken.

Zou de nieuwe incidentmanager van het ICT Service Centrum alstublieft al vandaag kunnen beginnen? De computers zijn zo traag.

Oei, wat startten de UU-computers deze maandagochtend langzaam op. Het universitaire personeel had al drie koppen koffie op voordat het aan de slag kon met het vernieuwde Office 2010.

Storing: inloggen en Outlook: Op dit moment zijn problemen met inloggen en werkt Outlook erg traag http://t.co/EMqYTD7u

Mon Nov 05 08:41:19 +0000 2012 from twitterfeed

ICT UU

@ICTUU

ICT UU

Toeval of niet, maar de universiteit twittert vandaag over een vacature bij het ICT Service Centrum. Ze zoeken een “Incident Manager”.

Functieomschrijving: “Als Incident manager draag je zorg voor het zo snel mogelijk herstellen van de diensten voor onze gebruikers bij (grote) verstoringen in de door ICT Service Centrum (ICT-SC) aan haar klanten geleverde diensten. Bij grote verstoringen stel je een crisisteam samen dat onder jouw regie met de hoogste urgentie zorg draagt voor herstel.”

Het salaris bedraagt minimaal 2379 en maximaal 3755 euro per maand. O ja, en of u vandaag al kan beginnen op uw nieuwe baan.