Studenten mogen Utrecht promoten tijdens de Tour de France

Wie wil er dit jaar mee met de Tourkaravaan naar Engeland en Frankrijk om de aanwezigen alvast warm te maken voor Le Grand Départ te Utrecht in 2015? De Utrechtse tourorganisatie kan hierbij studenten gebruiken.

Om de tourkoorts voor 2015 aan te wakkeren, gaat de tourorganisatie van Utrecht met de gezochte vrijwilligers meereizen met de Tourkaravaan. Met vier chauffeurs en vier medewerkers zitten ze in de beroemde karavaan die achter de Tour de France aanhobbelt. Er worden folders gestrooid, gadgets uitgedeeld en je moet handig zijn met sociale media. Ook krijgen de Utrechters de taak de dolenthousiaste menigte met slogans in het Frans en het Engels te verwittigen over de Utrechtse Tourstart in 2015.

Omdat de eisen hoog zijn en de betaling gering is, hoopt de organisatie dat enkele studenten bereid zijn mee te reizen tijdens dit wielerspektakel. Je krijgt onderkomen, eten en een unieke ervaring. Als extra pluspunt: je krijgt een slipcursus (als chauffeur) en cursus teambuilding (voor de rest). Goede beheersing van het Engels en het Frans is een vereiste. Ook niet-studenten die in Utrecht wonen, mogen zich aanmelden.

Aanmelden kan tot 2 juni bij Hoofd Karavaan Femke van der Meij.