Universiteit zoekt 4 fotogenieke masterstudenten

Ben jij Utrechts Next Top Model? Voor haar nieuwe mastercampagne zoekt de universiteit 4 fotogenieke studenten die snel aan de slag kunnen.

Ben je student en ambieer je een modellencarrière? Dan kun je heel dichtbij huis terecht. De Universiteit Utrecht zoekt 4 masterstudenten die het gezicht van de mastercampagne 2014 worden bij reclame-uitingen en een hoofdrol krijgen op de nieuwe mastersite.

Rijk zal je van de shoot niet worden: elk model verdient 100 euro. Je krijgt wel een proefshoot bij een professioneel ontwerpbureau waar je wat trucjes van het vak leert en waar wordt bepaald hoe je er tijdens de campagne uit gaat zien. Tijdens de feitelijke opnames door een professionele fotograaf, word je alleen en in groepsverband gefotografeerd.

Alle masterstudenten kunnen meedoen aan deze campagne, want de UU zoekt een afspiegeling van wat er hier rondloopt aan studenten. Jongens en meisjes dus, in alle maten en soorten.

Heb je interesse? Stuur dan vóór 16 april een mail met een kwalitatief goede en recente kleurenfoto en je mobiele nummer naar Jorika Bijvoets van de Directie Communicatie & Marketing. Als je wordt uitgekozen mag je tot na de laatste shoot niets opvallends aan je uiterlijk veranderen.

Mocht je gekozen worden, dan gaat het snel. Op 23 april komen de eerst geselecteerden op gesprek en wordt er een snapshot van je gemaakt. Een dag later hoor je al of je bent uitgekozen. De sessies vinden plaats op 25 april, 6 en 16 mei.