2 juni 2023 Faal Festival in TivoliVredenburg, een aankondiging

Train jij je faalspieren al om te ontspannen? Staan jouw mislukkingen op je CV? Durf jij jouw faalverhaal te delen? Ontdek, luister, probeer, maar bovenal, leer te falen op het Faal Festival in TivoliVredenburg op 2 juni 2023.

Kom samen met de Universiteit Utrecht, TivoliVredenburg en het Instituut voor Faalkunde het taboe op falen doorbreken. Ga het experiment aan, lach om je eigen fouten en leer om je imperfecties en mislukkingen in te zetten voor een mooiere wereld.

Neem de prestatiemaatschappij onder de loep met Thijs Launspach, help jezelf naar het Lext Nevel met theatercollectief De Gestampte Meisjes en luister naar persoonlijke verhalen over prestatiedruk van o.a. Gregory Sedoc en Irene Schouten

Met Faalfitness, Fuck-Up talks, de Wij-kunnen-ook-niet-tekenenclub en het Stuntelend Speeddate-café (en nog veel meer) helpen we jou om de ratrace te relativeren, prestatiedruk los te laten en het feilbare mens-zijn te vieren. Want falen is niet alleen onvermijdelijk en noodzakelijk, maar ook nuttig en leuk!

Kaartverkoop & meer informatie >

Georganiseerd door de Universiteit Utrecht, TivoliVredenburg en het Instituut voor Faalkunde