Niños de Guatemala (NDG) doet met een gezellig team mee aan de Dam tot Damloop. Wil jij ook meedoen en bovendien geld ophalen voor een heel mooi doel? Dan is dit je kans! Door het werk van NDG hebben al ruim 250 kinderen in Guatemalteekse sloppenwijken toegang tot onderwijs. Met het geld dat de 200 renners vorig jaar hebben opgehaald heeft NDG haar tweede school kunnen openen in Guatemala. Om deze school compleet te maken met een tweede verdieping hebben we jou nodig! Wanneer je je aanmeldt dan krijg je daar het onder andere voor terug: wij verzorgen je inschrijving, chip en startnummer, je krijgt een uniek NDG t-shirt, na afloop kun je bijkomen in onze VIP tent in het VIP dorp, waar gratis eten en drinken is en je krijgt een sponsorprofiel van ons waarmee je gemakkelijk sponsoren kunt zoeken. Het enige wat je voor ons moet doen is het inschrijfgeld van 50 euro betalen en dan hopen wij dat je zoveel mogelijk geld ophaalt zodat wij onze school af kunnen maken. Kijk voor meer informatie op onze facebook pagina: Niños de Guatemala Dam tot Damloop 2012 Wil jij ons team komen versterken?Meld je dan voor 21 juni aan door een e-mail te sturen naar: damtotdam@ninosdeguatemala.org Alvast heel erg bedankt namens het NDG en alle kinderen in Guatemala!