Actiefoto: volleybal

Volleybal is een populaire sport onder studenten. Of je nu op zoek bent naar een fanatiek team om op niveau te spelen, of vooral gezelligheid zoekt, bij studenten-sportvereniging Protos ben je aan het goede adres. Protos organiseert onder meer borrels, feesten en toernooien voor haar volleyballende leden.

Thomas (21) zit in zijn laatste jaar van Economics and Business Economics. Hij heeft op de middelbare school vier jaar volleybal gespeeld, en doet inmiddels al tweede jaar mee bij Protos. Thomas vertelt: "Bij volleybal speel je met zes mensen in een team. Je bent erg afhankelijk van elkaar tijdens het spel." Op de vraag of iedereen geschikt is voor volleybal, antwoordt Thomas: "Iedereen met wat balgevoel zal het bij volleybal naar z'n zin hebben."