Race of the Classics poster

Laat je zeilavontuur beginnen bij de 35e Race of the Classics!

De golven van anticipatie rollen al naar de kust, want de 35e editie van de Race of the Classics is in zicht! Team Universiteit Utrecht is op zoek naar enthousiaste teamgenoten zoals JIJ om de uitdaging aan te gaan in deze iconische zeilwedstrijd. Stap aan boord van een klassiek zeilschip, voel de wind in je haren en maak deel uit van een levendige studentenervaring!

Wat je moet weten over de Race of the Classics:

• Het is een zeilrace waar studententeams uit diverse steden strijden aan boord van majestueuze klassieke zeilschepen.
  • Ongeveer 300 studenten van hogescholen en universiteiten vormen de teams.
  • Ervaren schippers zorgen ervoor dat je veilig en vaardig de zeeën bedwingt.
  • Verwacht een week vol zeilplezier, borrels en havenfeesten.
  • Geen zeilervaring? Geen probleem! Wat telt, is je enthousiasme en bereidheid om te leren en plezier te hebben.

Word deel van ons avontuur:
Vanaf begin november kun je je aansluiten bij Team Universiteit Utrecht. Woon onze interesseborrels bij om het bestuur en je toekomstige teamgenoten te ontmoeten. Stel al je vragen en voel de sfeer. Meld je aan vóór 14 november, 16:00 en ontdek of jij de golven met ons gaat trotseren!

Maak het mee:
Vanaf half november gaan we aan de slag met teambonding en kennismakingsactiviteiten. Er zullen feesten zijn, waaraan wij ook deelnemen. En dan, op 15 april 2024, hijsen we de zeilen vanuit de Veerhaven van Rotterdam en zetten koers naar de Noordzee. Op 21 april keren we terug met onvergetelijke herinneringen en nieuwe vriendschappen.

Stap aan boord:
Ben je er klaar voor? Noteer dan 15 t/m 21 april 2024 in je agenda! Sluit je aan bij ons tijdens de interesseborrel op woensdag 1 november in de Flater en/of maandag 6 november in de Stadsgenoot. Blijf op de hoogte via onze Instagram: @rotcteamuu. Wij kunnen niet wachten om je te ontmoeten!

Zet koers naar avontuur. Zie je snel aan boord!