Logo Uitvaartland NL.jpg

Over Uitvaartland.nl:

Uitvaartland.nl is dé online gids voor alles wat te maken heeft met uitvaarten en afscheid nemen. Met een informatieve website, praktische gidsen en ondersteunende tools streven wij ernaar om mensen te voorzien van de juiste informatie en hulp tijdens een moeilijke periode. Ons team is gepassioneerd en toegewijd aan het bieden van waardevolle ondersteuning aan onze bezoekers.

Functieomschrijving:

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Online Marketing Stagiair(e) die ons team komt versterken. Als stagiair(e) ga je aan de slag met het creëren van boeiende videocontent en het beheren van onze verschillende Social media kanalen. Je krijgt de kans om je vaardigheden op het gebied van online marketing verder te ontwikkelen en tegelijkertijd bij te dragen aan de groei van Uitvaartland.nl.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Creëren van aansprekende videocontent voor Uitvaartland.nl, variërend van informatieve video's tot testimonials en behind-the-scenes content.
  • Actief beheren en updaten van onze social media kanalen, waaronder Facebook, Pinterest, Linkedin, Instagram, en Twitter.
  • Bedenken en uitvoeren van social media campagnes om de betrokkenheid van onze doelgroep te vergroten.
  • Analyseren van statistieken en resultaten om de effectiviteit van de marketinginspanningen te meten en verbeteringen voor te stellen.
  • Samenwerken met het marketingteam om nieuwe strategieën te ontwikkelen en uit te voeren.

Gewenst profiel:

• Je volgt een relevante opleiding op het gebied van marketing, communicatie, media, of een vergelijkbare studie.
  • Affiniteit met videoproductie en ervaring met het bewerken van video's.
  • Interesse in de uitvaartbranche en bereidheid om je hier verder in te verdiepen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Creatief, proactief, en in staat zelfstandig te werken.
  • Kennis van en ervaring met verschillende social media platforms.

Wat bieden wij:

• Een uitdagende stageplek binnen een groeiend en maatschappelijk relevant domein.
  • Ruimte voor eigen initiatief en creativiteit.
  • Begeleiding en ondersteuning van ervaren professionals.
  • Een informele en gezellige werksfeer.
  • Mogelijkheid om veel vanuit huis te werken indien gewenst

Ben jij de Online Marketing Stagiair(e) die wij zoeken? Neem dan contact met ons op of stuur dan je CV en motivatiebrief naar info@uitvaartland.nl met als onderwerp "Sollicitatie Online Marketing Stagiair(e)". Wij kijken uit naar jouw sollicitatie en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!