DUB zoekt cultuurmedewerkers

Heb jij tips voor films, theatervoorstellingen, exposities of muziekoptredens? Dan is DUB op zoek naar jou. Wij zoeken studenten en medewerkers van de UU die eens per maand een cultuurtip willen geven.

In de wekelijkse rubriek Cultuurtip van DUB vertelt een student of medewerker welk cultureel uitstapje de moeite van een bezoek waard is. In onze pool cultuurmedewerkers is er ruimte voor nieuwe leden! Wij zoeken daarom een paar mensen met een goede kijk op het culturele leven in Utrecht die ongeveer eens per maand een Cultuurtip schrijven.

Als tegenprestatie regelen we zo nu en dan gratis kaartjes voor de cultuurmedewerkers. Heb je interesse? Stuur een mail waarin je motiveert waarom jij cultuurmedewerker wilt worden en waarin je schrijft naar welke culturele gebieden (muziek, theater, literatuur, kunst, dance, comedy, etc.) je interesse uitgaat.