Opvolger nog onbekend

Geen vegan snacks meer van Last Vegas

Foodtruck Last Vegas
Foto: Julie Nijburg

De universiteit heeft de afgelopen jaren diverse foodtrucks verwelkomd op het Utrecht Science Park. Via een poll mochten studenten en medewerkers zelf bepalen welke foodtrucks er vanaf april 2023 op het Utrecht Science Park zouden verschijnen. Dat werden uiteindelijk Broodje Ben, Falafel en Halloumi, Mo & Zonen en dus de plantaardige snackbar Last Vegas.

Na een periode van negen maanden heeft Last Vegas vastgesteld dat het aantal winstgevende dagen beduidend lager ligt dan vooraf verwacht. Bovendien bleken ook de benodigde inspanningen groter. De universiteit gaat voorlopig door met de andere drie foodtrucks. Of en wanneer er een nieuwe foodtruck bijkomt is nog niet bekend.

De foodtrucks wisselen dagelijks van plek om het aanbod van lunchkeuzes gevarieerd te houden. DUB publiceerde hier afgelopen week nog een artikel over waarin duidelijk wordt dat de foodtrucks eigenlijk het liefst een vaste standplaats zouden hebben.