Win stipendium van 1000 euro

Meedoen aan wedstrijd campuscolumnist kan nog tot 1 december

Campuscolumnist header

Een campuscolumnist is een student of medewerker van de Universiteit Utrecht die schrijft over zaken die hem opvallen over de universiteit of het studentenleven.

De columns kunnen over allerlei onderwerpen gaan. Studenten kunnen bijvoorbeeld schrijven over ongewenst gedrag in de collegebanken, de zoektocht naar een studentenkamer, het wel en wee van het verenigingsleven, de klimaatdepressie of obstakels bij het schrijven van een thesis.

Wie mogen er meedoen
Alle studenten en medewerkers die op 1 januari 2024 aan de Universiteit Utrecht verbonden zijn, kunnen meedoen. Ook voor studenten die in de loop van 2024 afstuderen, staat deelname vrij.

Hoe doe je mee
Om mee te dingen naar de titel Campuscolumnist moet je twee columns insturen. De columns moeten het universitaire leven verrassend onder de loep nemen en mogen niet langer zijn dan 500 woorden. Stuur de columns vóór 1 december naar: m.j.agterberg@uu.nl

Wil je meer weten over de wedstijd, lees dan dit artikel.