UU kampt met netwerkstoring

De hele universiteit kampt op dit moment een netwerkstoring. Daardoor ervaren medewerkers en studenten problemen met inloggen, mailen en het gebruik van applicaties.

De oorzaak is nog onbekend, staat op de storingenpagina van de universiteit. Ook is niet bekend hoe lang de storing gaat duren. (Update: storing opgelost, meer info onderaan)

Medewerkers kunnen als gevolg van de storing niet of nauwelijks werken.

Nog steeds #netwerkstoring op de @UniUtrecht Balen, maar halfjes werken zo...

Tue Feb 19 09:38:07 +0000 2013 from web

Laura van der Linde

@Lauravdlinde

Laura van der Linde

heeft het door de netwerkstoring kwa mail lekker rustig maar kan gelukkig wel twitteren @ICTUU

Tue Feb 19 10:09:25 +0000 2013 from web

Hanny v. Nistelrooij

@dielustigeWitwe

Hanny v. Nistelrooij

Update 11.30 uur: De netwerkstoring is opgelost, meldt het ICT Servicecentrum. "De oorzaak is bekend. Door middel van wijzigingen die zijn aangebracht in de infrastructuur zijn de problemen verholpen. Mocht u nog steeds problemen ondervinden, start Outlook dan opnieuw op."