Studenten van University College Utrecht organiseren voor het vijfde jaar een reis in de Saboteursreeks. Gedurende 11 dagen in de zomer gaan 15 deelnemers in 50 opdrachten en 4 landen de strijd aan, op jacht naar het geld en de saboteur in hun midden. Studenten van alle opleidingen zijn welkom.

Sinds 2008 organiseert studentengroep UcDean van het University College jaarlijks een editie van hun jongerenreis vol spanning, strategie en sabotage. In de lustrumeditie trekken opnieuw vijftien deelnemers, uit heel Nederland, erop uit voor een onvergetelijk avontuur. Van de start in Utrecht gaat de reis over meer dan 5000 kilometer dwars door Europa naar de finale in Kiev, in de Oekraïne.

UcDean's Saboteur 2012: Kruistocht naar Kiev vindt plaats van 13 tot en met 23 juli. Aanmelden kan vanaf vandaag op www.ucdean.nl

Er wordt geen winst gemaakt met deze ambitieuze reis waardoor deelname al mogelijk is vanaf € 45 per dag! Vanaf december vindt op de campus van University College Utrecht een aantal spectaculaire selectiedagen plaats. Hierover lees je meer informatie op www.ucdean.nl