NIMA Students is op zoek naar nieuwe bestuursleden. Hoewel tot voor kort de meeste bestuursleden uit omgeving Utrecht kwamen, willen we dit nu juist meer spreiden, gezien dit beter past bij onze ambitie:

“Marketingstudenten uit heel Nederland meer betrokken maken bij ontwikkelingen in ons vakgebied en de mogelijkheid geven op een laagdrempelige manier kennis te maken met interessante bedrijven, vak experts en medestudenten.”

Denk hierbij onder meer aan bedrijfsbezoeken, netwerksessies en het bezoeken van beurzen en tentoonstellingen. Om deze activiteiten te kunnen blijven realiseren zijn we op zoek naar enthousiaste, getalenteerde marketingstudenten die bereid zijn om naast hun studie dat stapje extra te zetten voor een mooi CV en extra kennis, ervaring en contacten in de marketingwereld.

Dus zie jij jezelf een uitdagende rol vervullen bij hét marketing instituut van Nederland? Stuur dan per mail je CV met een motivatiebrief naar students@nima.nl en wie weet drink je binnenkort bij ons aan tafel een biertje!