Meedenken over DUB? Wij zoeken een enthousiaste student die de redactieraad wil komen versterken. Je denkt dan mee over de toekomst van het onafhankelijke medium van de universiteit. Wat is de kwaliteit van de site? Is het wel interessant genoeg voor studenten?
De redactieraad bestaat uit vertegenwoordigers van de universiteit, de landelijke pers en het bedrijfsleven. De raad komt zo'n vier keer per jaar bij elkaar.
Aantoonbare affiniteit met journalistieke berichtgeving en een brede belangstelling voor alles wat zich afspeelt binnen de universitaire gemeenschap zijn een vereiste.
Interesse? Stuur voor 24 februari een kort cv met motivatie naar Ries Agterberg, hoofdredacteur DUB, m.j.agterberg@uu.nl.