Win kaarten voor CampusDoc FilmFestival

CampusDoc is een minor aan de Hogeschool Utrecht. Tijdens de cursus produceren studenten in een semester een korte documentaire die tijdens het CampusDoc FilmFestival in première gaan. De documentairemakers zijn niet alleen studenten van de HU want er zijn ook documentaires van jonge makers uit Groot-Brittannië, Zuid-Afrika en New York te zien zijn.

Onder begeleiding van professionals produceerden zij in duo’s tien korte documentaires: ALFA, Barriers, Deinende Dagen, ELYSIUM, Het is maar Haar, In The Picture, Lone Soldier, Miss DJ, Roofless en Up A Tree. Eerder gemaakte CampusDoc producties zijn vertoond op filmfestivals in Seattle, Manchester, Cork, Tokyo, Rome, en Doha. Ook zijn een aantal documentaires uitgezonden door NPO 2Doc en regionale tv-zenders.

Een onafhankelijke jury bestaande uit o.a. Ad van Liempt (journalist, auteur en programmamaker) en Zoë van Alphen (VPRO Tegenlicht) beoordeelt de documentaires en zal na afloop de winnaar van het CampusDoc FilmFestival 2019 bekend maken. Ook wordt er een publieksprijs uitgereikt. Daarvoor kunnen bezoekers van het festival stemmen op hun favoriete documentaire.

Win
Het Filmfestival is op zaterdag van 10.00 uur tot 13.00 uur en op zondag van 10.00 uur tot 15.00 uur. DUB mag twee kaarten weggeven! Wil jij hier naartoe? Mail dan uiterlijk 12 juni je naam en telefoonnummer naar dubprijsvraag@uu.nl

Tags: prijsvraag