Win kaarten voor Parnassos Cabaret: Kirsten van Teijn

Parnassos Cabaretpodium presenteert op 20 november Kirsten van Teijn, een veelbelovend jong talent dat alle prijzen won op het Groninger Studenten Cabaret Festival. DUB geeft 2x2 kaarten weg.

Heilloos, de debuutvoorstelling van Kirsten van Teijn, is een muzikale cabaretvoorstelling over waar je vandaan komt en waar je je heil vindt. Waar ben je veilig? Kirsten is een echte Heiloo’se en groeide op tussen de koeien en de schapen in het Noord-Hollandse dorpje Heiloo. Géén Heilloze, zoals haar grootvader, die zo’n dertig jaar een dubbelleven bleek te hebben geleefd. Kirsten peutert aan datgene wat wij het liefst verborgen houden; ze grijpt je bij de lurven en laat je niet meer los. Ze verleidt, troost en deelt rake klappen uit op momenten dat je het ’t minst verwacht. In 2013 won zij alle prijzen van het Groninger Studenten Cabaret Festival. In het juryrapport staat ze omschreven als: ‘Een assertieve idioot die de radeloosheid tot kunst heeft verheven’.

Van Teijn speelt Heilloos op 20 november om 20.30 uur in Parnassos. Wil je erbij zijn? DUB geeft 2x2 kaarten weg. Mail vóór 16 november naar DUBprijsvraag@uu.nl om kans te maken. Meer informatie over de voorstelling vind je hier.